Najczęściej zadawane pytania

Jak często aktualizowana jest baza ogłoszeń?

Baza z ogłoszeniami aktualizowana jest na bieżąco, zależy nam ażeby mieli Państwo dostęp jak najszybciej do informacji o zamówieniach do 130 tysięcy złotych netto.

Czy przesyłają Państwo informację o zmówieniach na maila?

Tak codziennie tworzymy raporty z informacją o aktualnych zamówieniach i przesyłamy je do klienta.

Czy jest możliwość rezygnacji z zamówionej subskrypcji?

Zależy nam na maksymalizowaniu zadowolenia Klienta i wychodząc naprzeciw wszystkich naszych Klientów traktujemy Was tak jak konsumentów. Można złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od złożenia zamówienia. Opłaty zostaną naliczone zgodnie z aktualnym cennikiem tylko za raporty dostarczone przed złożeniem informacji o odstąpieniu od umowy. Odstąpienie od umowy należy przesłać na adres mailowy środki zostaną zwrócone na wskazany nr konta a faktura korygująca zostanie przesłana na maila podanego przy składaniu zamówienia.

Czy stosowane jest automatyczne przedłużanie umowy i naliczanie opłat?

Nie, nie stosujemy takich praktyk. Nasze podejście biznesowe nakierowane jest na budowanie zaufania do Naszej firmy. Decyzja o tym czy klient dalej chce współpracować z nami należy do niego. Z naszej strony wysyłamy tylko mailowo powiadomienie o kończącej się subskrypcji. Jesteśmy pewni naszego produktu i niezmiernie miło mam kiedy Nasi klienci ponownie obdarzają nas zaufaniem.

Jaki jest obszar który jest monitorowany przez Państwa firmę?

Informacja którą dostarczamy pochodzi od podmiotów publicznych, dodatkowo monitorujemy podmioty których dotyczy ustawa o finansach publicznych i nakłada na nie reżim racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi.

Zachęcamy do kontaktu z centrum pomocy, gdzie można zgłosić pytanie.

logo

bezpośredni dostęp do zlecenia

logiczna struktura danych

przyjazna nawigacja

konkretna informacja

oszczędność czasu

Zobacz więcej